Your browser does not support JavaScript!
9 بلاگ برتر در تبلیغات

9 بلاگ برتر در تبلیغات

اگر می خواستید تنها یک وبلاگ را در مورد بازاریابی و تبلیغات مطالعه کنید کدام را انتخاب می کردید؟

در روز هفتم سپتامبر ۱۹۸۲ دیوید آگیلوی بنیانگذار آژانس معروف اگیلوی و ماتر، یک یادداشت داخلی به کارمندان خود ارسال کرد.

این یادداشت که با عنوانی کوچک “چگونه بنویسـید” بیانگر تمام دستورالعمل هایی بود که آن ها برای نوشتن یک پیام واضح و کارا نیاز داشتند بود. پیام اصلی آن این بود ” هیچگاه بیشتر از ۲ صفحه برای یک موضوع ننویسید.”

به این ترتیب اگیلوی حتما وبلاگ نویسی را دوست داشت. متنی خلاصه (معمولا کمتر از ۱۰۰۰ کلمه) که یک موضوع را پوشش می دهد و همیشه تلاش می کند که ارزش افزوده ای داشته باشد. بلاگ ها امروزه تبدیل به یکی از ابزار های ثابت و اساسی در بازاریابی شده اند.

 

  1. Adland

یکی از بهترین بلاگ ها adland است که سال هاست در زمینه جمع آوری و ویرایش تبلیغات از سال 1996 فعالیت می کند. دریایی است از انواع تبلیغات کراوات تا رستوران هایی با غذا های آنچنانی. مطالب این بلاگ تبلیغاتی خیلی درست و مناسب نگارش میشود . از نظر محتوایی مطلبی کم ندارد . همچنان که adland کتابخانه ای مستحکم از تبلیغات در طول سال های متمادی از جمله تمام تبلیغات انجام شده در رویداد سوپربول را فراهم آورده اند و به همین دلیل در صدر لیست 9 بلاگ برتر در تبلیغات قرار می‌گیرد.

  1. Ads of the world

سادگی و وضوح این سایت به من اجازه می دهد تا در این جنگل خفه کننده اینترنت نفسی راحت بکشم. مراجعه به سایت ads of the world مانند آن است که شما در حال دیدن تبلیغی از یک موزه باشید که تقریبا آرشیو کاملی از تمام تبلیغات در هر کجای جهان را دارد. حتی منوی جستجوی این سایت امکانات بی پایانی از ایده ها را به ارمغان می آورد و به شما این امکان را می دهد که هر گونه رسانه ای را که نیاز دارید در هر کشور و هر صنعتی را جستجو کنید.

  1. Adweek

این سایت یکی دیگر از 9 بلاگ برتر در تبلیغات به شمار می آید این سایت در سال 1979 توسط james cooper  تاسیس شد این سایت در تمامی زمینه های تبلیغاتی از جمله دیجیتال, tvc, …  مطالب و مقالات مناسبی را منتشر میکند . سایت adweek  یکی از بی نظیر ترین مراجع تبلیغات است که خواندن مطالب آن به هر فردی که در تبلیغات کار می کند توصیه میشود .

  1. Hubspot

زمانی که می خواهید با سرعت از 10000 هزار ساعت محتوا بهره برداری کنید، هاب اسپات اولین و اغلب آخرین ایستگاه برای تخصص های مختلف می باشد. این بلاگ که بیش از 475000 هزار عضور دارد محتوایی متنوع از انواع موضوعات از قبیل B2B، افزایش ترافیک سایت  به روش SEO، استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی ، و تاسیس کمپین های بازاریابی را در اختیار شما می گذارد.

شما می توانید بلاگ مربوط به کسب و کار خود را در این سایت بارگذاری کنید و این درحالی است که تمام صنعت مربوطه گزارش سالانه بازاریابی ارائه شده در اندک زمانی پس از انتشار دانلود می کنند.

  1. Hubspot

آیا در باره تحصیل در رشته بازار یابی و خرج کردن ۲۰۰ هزار دلار برای گرفتن یک مدرک فکر می کنید؟ اگر به دنبال مهارتی هستید و تنها نمی خواهید بعد از سال ها مدرک پاره ای داشته باشید ، من پیشنهاد می کنم که مارکتینگ پروفس رو در صف علاقه مندی های مرور گر خود قرار دهید. این سایت مجموعه ای باورنکردنی از منابع آموزشی در مورد تمام ابعاد و محتوا های بازاریابی دیجیتال است که مبتنی بر رویه های نو و جدید می باشد. تمام مشارکت کنندگان همگی از جمله افراد موثر در صنایع مختلف هستند که با توجه به تخصص هایشان غربال شده اند و این در حالی است که عضویت در میان ۶۰۰۰۰۰ عضو این سایت رایگان است.

  1. Seth Godin

در میان حلقه های بازار یابی، Seth Godin  چنان عنان شهرت را در دست دارد که اگر نام کوچک او را در گوگل سرچ کنید، آن را در کنار اسامی معروفی مانند  پله  می بینید. اگر اختصار نشان دهنده ذکاوت باشد Seth Godin  ، نویسنده کتاب  قبیله ها ، انسانی بسیار باهوش است. بیشتر نوشته های او در مورد نشر، کارفرمایی، روند های بازاریابی، یا بازاریابی دیجیتال تنها 300 کلمه طول دارد. تعجبی نیست که بلاگ های گودین ماهانه 60000 هزار بازدیدکننده دارد و از آن به عنوان عضو ویژه خانواده بلاگ های بازار یابی و تبلیغات یاد می شود. نوشته های او مملو از محرک ها و تراژدی هاست.

  1. The inspiration room

با یک تصویر مناسب و یک پاراگراف کوچک اما فنی ، اتاق ایده , ایده های زیرکانه متعدد اما ظریف را در جهان رسانه ارائه می کند. این بلاگ که در سال ۲۰۰۶ توسط استفان مالوی تاسیس شده است، محتوای تمیز ، منسج با قابلیت جستجوی آسان را دارد که در ژانر های مختلف فیلم ، طراحی ، صدا ، تلویزیون و عکاسی  ایده ها را در نوک انگشتان شما قرار می دهد. تعدادی از بهترین طراحی های داخلی ، دفاتر روابط عمومی ، و آژانس های تبلیغاتی فعال در اتاق ایده فعالیت می کنند. پس اگر تا به حال از آن بی خبر بوده اید، حال هر چه باید را می دانید.

  1. Social media examiner

این سایتی بزرگ، مفرح، و جامع است که شما را به سر حلقه بازاریابی دیجیتال در هر حلقه بازاریابی که حضور داشته باشید تبدیل می کند. نه تنها این سایت بزرگترین منبع رسانه های اجتماعی در جهان می باشد بلکه بازدیدکنندگان می توانند از دریایی از مقالات ، مصاحبه ها ، نقد ها ، پژوهش ها ، راهنمایی متخصصان ، پادکست های زنده مخصوص سایت و حتی همایش های زنده بهره برداری کنند که تمام مواردی است  که شما برای وایرال کردن یک تبلیغ در فضای مجازی به آن نیاز دارید، در آن موجود است.

  1. Unbounce

من با دیدن کسی که یک کار را به خوبی انجام می دهد متحیر می شوم. این سایت به صورت تخصصی landing page و طراحی وب سایت انجام میدهد .. پیوند و شبکه سازی چیزی است که  Unbounce  به بهترین نحو انجام می دهد. آن ها به هیچ عنوان با لینک های گول زننده و صفحات خالی برای بازدیدکنندگان سر و کار ندارند بلکه  آن ها بهترین راه را برای درگیر کردن مخاطب به طور واقعی توصیه می کنند. عضویت در سایت دارای هزینه اشتراک است اما استفاده از بلاگ رایگان است.

لطفا رای خود را به این مطلب ثبت کنید
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید